אפליקציה לפתיחת שערים

בבתים פרטיים רבים וגם בעסקים, השער החשמלי לרכב פעיל במיוחד. ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים ובהם שערי גלילה, שערי כנף ושערי מסילה והרמה, ומה שמשותף לכולם הוא מנגנון הפתיחה והסגירה מרחוק, באופן חשמלי. הנוחות הרבה בפתיחת השערים באופן אוטומטי טומנת בחובה לא מעט יתרונות, אך איך בדיוק זה עובד ומהם היתרונות השונים של השער החשמלי? האם יש כמה דרכים בהם ניתן לעשות בו שימוש, ואיזו מהדרכים הכי מומלצת? כל התשובות בהמשך הכתבה, כדאי להמשיך לקרוא. 

היתרון הטמון בשימוש באפליקציה לפתיחת שערים והחיסרון שבו

כיום רבים מהשערים החשמליים נפתחים באמצעות אפליקציה וזאת בשל היתרונות הרבים שיש לשיטה זו על פני שיטות אחרות ותיקות יותר. האפליקציה קלה במיוחד להתקנה, וכיום כולם יודעים כיצד להתקין אפליקציות. מערכת ההפעלה שלה ממוקדת ומהירה וכוללת בדרך כלל כמה הוראות פשוטות שהופכות את ההליך למהיר ופשוט אפילו למאותגרים טכנולוגית. יתרון נוסף ומשמעותי הוא שרוב האנשים נמצאים כל הזמן עם הטלפון שלהם, לכן במרבית המקרים לא תהיה בעיה לפתוח את השער כי שכחתם את הפלאפון. 

יתרון ברור הוא נוחות, שכן בלחיצת כפתור פשוטה ומהירה בפלאפון ניתן להיכנס ולצאת מהחניה מבלי לצאת מהרכב, אך מעבר לנוחות גם להגנה תפקיד מרכזי שמהווה יתרון. העובדה שניתן לפתוח את השער רק באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת אצל מתקין השער, מאפשרת הגנה מלאה על אזור החניה ומסייעת במניעת גניבת הרכב. 

לצד כל היתרונות הללו, יש גם חיסרון אחד שאמנם הוא קטן ביחס ליתרונות, אך כדאי להיות מודעים אליו. לפעמים אנחנו יכולים לשכוח את הטלפון, יכולה להיגמר לו הטעינה והוא יכול ללכת לנו לאיבוד או שיגנבו לנו אותו. במקרים כאלה יכולה להיווצר בעיה, אך ניתן לפתור אותה בקלות על ידי התקנת האפליקציה בטלפון של בן משפחה נוסף.

השיטות הקיימות לפתיחת שערים חשמליים הקיימות כיום

מלבד האפליקציה המופעלת באמצעות הטלפון הנייד, קיימות עוד שתי שיטות לפתיחת שערים לחניה פרטית בבית או בעסק, ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה:

שלט רחוק – זוהי הצורה הקודמת המודרנית ביותר לפתיחה וסגירה של שערים חשמליים והיא דומה במידה מסוימת לאפליקציה, רק שהיא נמצאת בתוך שלט רחוק קטן אותו ניתן לחבר למפתחות הרכב. השלט משדר אות רדיו שנקלטת על ידי מקלט בשער, נשלחת אות ללוח הבקרה והשער נפתח. היתרון של השלט הוא שהוא תמיד נמצא עם המפתחות, ואי אפשר להזיז את הרכב מבלי להיות יחד עם השלט, כך שתמיד ניתן לפתוח ולסגור איתו את השער. החיסרון היחידי של השלט הוא שלעיתים הוא נתקע, כמו כל מכשיר אחר, ויש צורך להחליפו או לתקנו. עם זאת, כאשר מדובר על שלט איכותי, הסיכוי לכך שייהרס נמוך למדי. 

מתג – זוהי אחת השיטות הוותיקות לפתיחה וסגירה של שערים, וממש כמו בתריס החשמלי מרימים ומורידים את שער החניה באמצעות מתג בתוך החניה. כשיוצאים מהחניה אין ספק שהדבר יכול להיות נוח, אך לא ביציאה ממנו ולא כאשר רוצים להיכנס כאשר אין אף אחד בבית שיכול להרים את שער החניה, ולכן שיטה זו פחות מומלצת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: