מחסום חשמלי לחניה

מחסום חשמלי לחניהכיום אנשים רבים בוחרים להציב מחסום חשמלי לחניה. על ידי מחסום חשמלי לחניה תוכלו להגן על הבית הפרטי או על העסק ולהחליט מי רשאי להיכנס ומי לא. מהו מחסום חשמלי לחניה, מה הסוגים השונים וכיצד נבחר? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו מחסום חשמלי לחניה?

המחסום לחניה הוא למעשה הפתרון שלכם לשקט נפשי. על ידי הצבת מחסום חשמלי לחניה אתם יכולים להגן על הבית או על העסק שלכם בלקות. כיום כמעט בכל בית, בניין מגורים, בניין ציבורי או בניין תעשייתי מוצבים מחסומים חשמליים שמאפשרים להיות בבקרה על מי נכנס למקום. על ידי מחסום לחניה ניתן  לשמור על מקומות החניה של הדיירים ואף למנוע גניבות. במקומות ביטחוניים ורגישים ניתן להציב מצלמת אבטחה ו/או אינטרקום שמאפשרים לזהות את המגיעים למקום. 

סוגים של מחסום חשמלי לחניה

קיימים סוגים שונים של מחסומים חשמליים לחניה. ניתן לבחור בין דגמים שונים, במשקלים שונים, בעיצובים ובצבעים שונים כך שתוכלו להתאים את המחסום החשמלי לצרכים שלכם ושל המבנה. ההבדל בין סוגי המחסומים החשמליים לחניה בא לידי ביטוי בפרמטרים שונים בהם התאמת המחסום למקום, עיצוב המחסום, אופן הפתיחה והסגירה של המחסום ושימוש רצויים למרחבים ולפתחים. קיימים מחסומים חשמליים לחניה שנפתחים באופנים שונים כמו על ידי שלט רחוק, על ידי הזנת קוד, על ידי טלפון נייד ועוד. 

 

מה הסוגים של מחסום חשמלי לחניה?

כפי שציינו קיימים סוגים שונים של מחסום חשמלי לחניה. ריכזנו לכם את הסוגים הנפוצים- 

  • מחסום זרוע חשמלי- מחסום זרוע חשמלי לחניה הוא הסוג הנפוץ ביותר בכניסה לחניונים מסוגים שונים כמו כניסה לבית חולים, כניסה לקניון, כניסה לבניין מגורים ועוד. קיימים סוגים שונים של מחסומי זרוע חשמליים. לדוגמא, במצב בו התקרה נמוכה ואין מספיק גובה לפתיחת המחסום, ניתן לבחור במחסום זרוע מתקפל. דוגמא נוספת היא מחסום וילון בו משתמשים במצב בו רוצים להדגיש את המחסום או להוסיף אזהרה מפני הכניסה למקום. 
  • מחסום נגרר חשמלי- מחסום נגרר חשמלי הוא מחסום עשוי פלדה בדרך כלל, שנפתח ונסגר הצידה על גבי מסילה. מחסום זה מותקן על גבי מסילה עליונה או תחתונה ונגרר עליה בעת הפתיחה והסגירה. מחסום נגרר חשמלי נפוץ במיוחד מאחר שהוא מאפשר לחסוך במקום. הסיבה לכך היא שהשער נפתח הצידה ולא החוצה או פנימה. השימוש במחסום נגרר חשמלי מתבצע גם בבתים פרטיים וגם במבנים ציבוריים. 
  • מחסום הרמה חשמלי- מחסום הרמה חשמלי הוא מחסום שמתרומם כלפי מעלה. ניתן לבחור בין שני סוגים מרכזיים של מחסומי הרמה חשמליים. הסוג הראשון הוא מחסום הרמה שמתרומם מעלה כיחידה אחת. הסוג השני הוא מחסום הרמה שבנוי מ-4 או 5 פנלים שנעים מעלה בצורה אופקית על גבי מסילה וגלגלים.
  • מחסום כנף חשמלי- מחסום כנף חשמלי הוא מחסום שכולל צירים ונפתח כמו דלת. הצירים של מחסום זה חזקים וכבדים כך שיכולים לשאת את משקלו של המחסום. קיימים מחסומי כנף חשמליים המורכבים מכנף אחת ואילו אחרים המורכבים משתי כנפיים, בהתאם לצרכי המקום. במידה שיש צורך במחסום כנף שמורכב משתי כנפיים יש צורך במנועים נפרדים לכל כנף. מחסום כנף חשמלי משמש בעיקר בבתים פרטיים או בבניינים ובדרך כלל נפתח כלפי חוץ, בהתאם לתנאי השטח. 

 

כיצד נבחר מחסום חשמלי לחניה?

על מנת לבחור מחסום חשמלי לחניה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים- 

  • חברה מוכרת- ההמלצה הראשונה על מנת לבחור מחסום חשמלי לחניה היא לבחור בחברה מוכרת. קיימות חברות שונות שמוכרות  מחסומים חשמליים לחניה וחשוב לבחור בחברה מוכרת שעוסקת בתחום ויש לה ניסיון בו. 
  • בדיקה תקופתית- המחסום  מצריך תחזוקה שוטפת. במסגרת התחזוקה הזאת יש לבצע בדיקות תקופתיות למחסום ולוודא שהוא עובד בצורה תקינה. קיימות חברות שמספקות בדיקה תקופתית למחסום, לכן בררו זאת מראש. 
  • תקציב- מאחר שקיימים מחסומים חשמליים מסוגים שונים יש לקחת בחשבון את התקציב שיש לכם. קיימים מחסומים חשמליים יקרים יותר ופחות ולכן חשוב לדעת מה התקציב שלכם על מנת לבחור את המחסום המתאים. לדוגמא, תוכלו לבחור בין מחסום זרוע לבין מחסום נגרר. 
  • השטח הפנוי- לפני שמזמינים מחסום לחניה יש למדוד את השטח בו יוצב המחסום. חשוב מאוד להזמין את הגודל המתאים למקום ולכן אל תשערו מה המידות, אלא תמדדו אותן באופן מדויק. 

חברה טובה לרכישת מחסום חשמלי לחניה

כפי שציינו, בעת בחירת מחסום לחניה חשוב לבחור בחברה טובה, מקצועית ואמינה. רכישה מחברה לא מנוסה או לא אמינה עלולה להוביל אתכם לשלם על תיקונים למחסום מהר מאוד. לכן, אל תמהרו לרכוש מחסומים במחירים נמוכים מחברות לא מקצועיות. מומלץ להשקיע במחסום לחניה מחברה טובה, מקצועית ומוכרת שתספק מחסום איכותי שישמש אתכם לטווח ארוך. 

אז איך בוחרים חברה טובה לרכישה מחסום חשמלי לחניה? קודם כל יש לבחור בחברה עם ניסיון בתחום. קיימות חברות רבות עם ניסיון בתחום וחשוב לבחור בחברה עם ניסיון מתאים. כמו כן, יש להבחין בין חברה עם ניסיון בתחום המסגרות שיודעת להכין סככות או גדרות לבין חברה שיש לה ניסיון בתחום המחסומים החשמליים. לכן בררו את תחום ההתמחות של החברה ואת משך הניסיון שלה. כמו כן, שיחת טלפון עם אנשי המכירות של החברה יכולה לספק לכם תחושה האם מדובר באנשים שאתם רוצים לעבוד איתם או לא. לבסוף, תמיד תוכלו לבדוק על החברה באינטרנט. גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות יש מידע רב על חברות או אנשים מקצוע שונים. כך תוכלו לקרוא ביקורות, לשמוע המלצות, לראות תיקי עבודות ואף לדבר עם לקוחות קודמים של החברה ולקבל חוות דעת על סמך ניסיון אישי. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: