שערים חשמליים לחניה מחירים

שערים חשמליים לחניה מחיריםלכולנו יש את הצורך לשמור על הפרטיות שלנו, להגן על הבית והרכוש שלנו. אחת הדרכים המוכרות שהוכחו כיעילות הן התקנת שערים חשמליים לחניה. עבור שערים חשמליים לחניה מחירים משתנים בהתאם למספר פרמטרים: עיצוב, חומר הגלם, גודל השער וסוג השער. הבחירה היא מוגבלת ותלויה בתשתית שלכם, בתקציב ורמת האבטחה שאתם דורשים. לפני התקנת שער חשמלי לבית כדאי שתכירו את הדברים הבאים.

 

כיצד פועלים שערים חשמליים?

שערים חשמליים עובדים בצורה די פשוטה. השערים מחליפים את השער הידני שאותו אנו חייבים לפתוח באופן פיזי ולצאת מהרכב. שערים חשמליים היום עובדים על פקודות קוליות, חיישני תנועה, שלטים וניתן גם להשתמש באינטגרציה של GPS או Wi-Fi. כל סוג שער חשמלי עובד בצורה שונה מעט, שער הרמה וגלילה יהיו חייבים מסגרת כלשהי ומתאימים יותר לחניה מקורה. כל שער חשמלי לחניה מחובר למנוע הנמצא בקרבת השער החשמלי ונדרש חיבור לשקע חשמל. במקרה בו אין לכם שקע חשמל זמין באזור יהיה עליכם להיעזר בשירותיו של חשמלאי לצורך התקנת נקודת חשמל (המחיר נע בין 400 ש"ח ועד 600 ש"ח).

השערים החשמליים שאינם הרמה וגלילה יותר קפדניים לגבי המשטח עליו נמצא השער. בכל מקרה בו מדובר על משטח שאינו מישורי אנו נתקל בבעיה, האובייקטים שנמצאים בדרך של השער עשויים לפגוע בו ולמנוע פתיחה וסגירה באופן חלק. במקרים כאלה יש לנו שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא ליישר את המשטח ולבנות תשתית הולמת לשער. האפשרות השנייה שלנו (במיוחד כאשר מדובר על שער הזזה) הוא להתקין שער מרחף, משמע השער אינו מחובר לקרקע ויש לו מרווח שנע בטווח ה-10 ס"מ מגובה הקרקע. 

 

שערים חשמליים לחניה מחירים – מחירון

סוג  חומר מחיר למ"ר הערות
שער הרמה חשמלי אלומיניום 850 – 1,500 ש"ח המחיר אינו כולל התקן מנוע ותשתיות.
שער כנף/שער כנף דו צדדי אלומיניום 1,000 – 1,500 ש"ח עבור שער כנף דו צדדי יש לבקש היתר (לפתיחת השער גם לצד החיצוני לבית).
שער הזזה חשמלי אלומיניום 850 – 1,400 ש"ח שערי הזזה דורשים קרקע מישורית. במקרה בו לא ניתן ליישר את הקרקע ניתן לבחור בשער הזזה מרחף.
שער גלילה חשמלי אלומיניום 700 – 900 ש"ח שער הפועל בדומה לתריס חשמלי. שער זה מיועד רק לאלומיניום ולא לברזל ועץ. ניתן לשנות את העיצוב בתוספת תשלום.
שער הרמה חשמלי ברזל/עץ 1,400 – 1,700 ש"ח שערי הרמה פחות מתאימים לחומרי גלם כבדים כמו ברזל ועץ גם מענייני בטיחות וגם קיים צורך במנוע עוצמתי שמייקר את המחיר באופן משמעותי.
שער כנף/שער כנף דו צדדי ברזל/עץ 1,400 – 2,000 ש"ח שערי כנף נחשבים לשערים בטיחותיים. רצוי להתקין על השער תוספת של עינית בטיחות לזיהוי עצמים שנמצאים בקרבת אזור הפתיחה והסגירה של השער.
שער הזזה חשמלי ברזל/עץ 1,200 – 1,800 ש"ח שערי הזזה מברזל ועץ דורשים תחזוקה רבה יחסית. יש לוודא שמדובר על ברזל מגולוון ולוודא שהעץ עם חיפוי ייעודי לעמידה בתנאי מזג אוויר גשמיים.
שער גלילה חשמלי ברזל/עץ שערי גלילה אינם מיועדים לחומרי גלם אלו.

 

מלבד לסוגים שציינו שערים חשמליים יכולים להיות גם עם אלמנטים שונים כמו שערים מתקפלים המתאימים לחניונים ואף לחנייה ביתית. שערים אלו חסכוניים במקום אבל פחות בטיחותיים מפני כניסה של בני אדם. העלויות נעות בטווח העלויות של שער כנף דו צדדי. 

 

שערים חשמליים לחניה מחירים – מה אינו כלול במחיר?

המחירון שציינו נוגע למחיר של השער עצמו. למחיר שציינו מתווספות עלויות נוספות כמו מנוע, עיצובים, תשתיות, נקודת חשמל. מחיר המנוע נע בין 2,500 ש"ח ועד 6,000 ש"ח וזאת בהתאם לגודל השער, ככל שהשער יהיה כבד וגדול כך נדרש למנוע עוצמתי שעלותו גבוהה. מבעד לכך, תוכלו לבחור בעיצובים שונים הכוללים עיטורים, צבע ותוספות שונות ובכך המחיר עשוי להשתנות. יישור התשתיות גם הוא אינו כלול במחיר, וכמו כן הוספת נקודות חשמל המתבצעת על ידי חשמלאי מוסמך. 

 

שערים חשמליים לחניה מחירים – תכונות עיקריות

כיום השערים החשמליים מתקדמים מאשר היו בעבר ובעלי תכונות חדשות ובטיחותיות. ניתן להגדיר שערים חשמליים להיפתח להולכי רגל וגם לכלי רכב, זאת אומרת שאתם יכולים להחליט למי ייפתח השער ולמי לא. במקרים מסוימים על גבי השער החשמלי ניתן להתקין גם מצלמת אבטחה או עינית ייעודית אשר מזהה עצמים בקרבת מקום ומונעת פגיעה בהם. 

השערים החשמליים החדשים אינם בעלי צריכת חשמל גבוהה מכפי שהיו בעבר. השערים יעבדו על מתח נמוך יחסית ולעיתים גם ניתן להתקין שערים סולאריים – משמע השערים עובדים על פאנל סולארי ואינם צורכים חשמל, אלא צריכת החשמל מתבססת על אנרגיה זמינה. השערים המודרניים גם נועדו לעבוד בכל תנאי מזג האוויר השונים, שער הברזל מגולוון למניעת חלודה, שערי העץ בעל חיפוי ייעודי למניעת התנפחות העץ מחדירות מים ואלומיניום נחשב לחומר בסיס עמיד.

 

שערים חשמליים לחניה מחירים – הפסקת חשמל

לשערים סולאריים יש יתרון מובהק והוא שגם במקרה של הפסקת חשמל השער ממשיך לעבוד. עם זאת, שערים חשמליים שאינם עובדים על צריכת אנרגיה מפאנל סולארי יהיו בבעיה בזמן הפסקת חשמל. כל מתקין מחויב לעדכן את הלקוח לגבי הפעלת השער באופן ידני – למקרה של הפסקת חשמל. אתם מקבלים מפתח ייעודי אשר איתו ניתן לפתוח את מנגנון הנעילה של השער ולפתוח אותו באופן ידני, בין אם מדובר על שער הזזה, גלילה, הרמה וכו'. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: