שערים חשמליים מתקפלים

שערים חשמליים מתקפליםהיכן מומלץ להתקין שערים חשמליים מתקפלים ולמה הם משמשים? מה העלות של התקנת שער חשמלי מתקפל? האם התקנת שער חשמלי מתקפל מתאימה בעיקר לבתים פרטיים, או שמא שער זה ניתן להתקנה בבנייני מגורים משותפים? המשיכו לקרוא. 

אם השערים החשמליים מאפשרים להגדיר ולתחום את הכניסה לשטח שלכם, הרי שזהו לא התפקיד היחידי שלהם. שערים אלו מאפשרים לכם לקבל את השקט הנפשי שאתם צריכים בצורה המאובטחת ביותר, וזה בעצם עיקר תפקידם. רגע לפני התקנת שערים חשמליים מתקפלים בביתכם או במשרד, ריכזנו עבורכם כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון.  

מהם ובמה מצוידים שערים חשמליים מתקפלים?

כאשר מדובר על שערים חשמליים, בדרך כלל הכוונה היא לשערים אשר מיוצרים עם מנוע חשמלי אשר מאפשר פתיחה וסגירה לפי הוראה\דרישה. ובהפוך משערים סטנדרטיים של חניות או בתים, שערים חשמליים מתקפלי הם בעלי יכולת להתקפל. בכך, שערים אלו מסוגלים לחסוך מקום ומאפשרים ליצור פתח גדול בכניסת הבית או החנייה. 

בימינו המודרניים, כשניתן לעצב את השערים האלו לפי דרישה והתאמה אישית, שערים חשמליים מתקפלים הופכים יותר ויותר פופולריים בשוק. הם מציעים מגוון רחב של יתרונות, כולל היכולת להתקין אותם על כל סוג של דלת או שער וכמעט בכל סוג של תוואי שטח. 

התקנת שערים חשמליים מתקפלים – מה חשוב לדעת? 

מחיר התקנת שערים חשמליים מתקפלים משתנה לפי העיצוב של השער, אך כמובן שגם בהתאם לגודל שלו וכן תוואי השטח שבו השער עתיד להיות מותקן. בין אם מדובר בחנייה פרטית או בכלל במפעל או משרד, שערים מתקפלים יכולים להוות פתרון מצוין במגוון מקרים. 

יחד עם זאת, ששערים אלו מותאמים לתוואי שטח רבים, חשוב לקחת בחשבון ששערים אלו בדרך כלל אינם מותאמים להתקנה בפתחים צרים. אם כך, היכן ניתן להתקין שערים אלו? שער חשמלי מתקפל ניתן להתקנה במקרים של כניסות ספקים להעמסה או פריקה, כמו גם כניסות עבור חניות פרטיות או ציבוריות. 

כמו כן, התקנת שער חשמלי מתקפל עשויה להתאים גם במקרה של כניסה למרכזים מסחריים או מתחמי משרדים, כניסות של שבילי גישה ועוד. אם בכל מקרה אחר שביל או דרך מסוימת לא מאפשרים התקנת שער בתזוזה אחידה, שער מתקפל יהיה רעיון טוב כדי לחסוך במקום. 

מי מעצב שערים חשמליים מתקפלים?

אנשים שאחראים על עיצוב שערים חשמליים מתקפלים נקראים עובדי מתכת, או לחילופין, מסגריות שמבצעות עבודות מסגרות. אנשי מקצוע אלו מתמחים בעיצוב מסגרות ומנעולים לשערים אלו, כמו גם בהתאמת השערים לצרכים האישיים של הלקוחות. 

באופן כללי, מסגריות משמשות לחיבור צירים לשער, כמו גם ייצור תמיכה למנגנון הנעילה של השער ולדלת שלו. בתוך כך, ישנן מסגריות מסוגים שונים שמבצעות עבודות מסגרות של התקנת שערים חשמליים מתקפלים בהתאמה אישית.

שערים חשמליים מתקפלים בהתאמה אישית 

אם אתם מעוניינים בהתקנת שערים חשמליים מתקפלים בהתאמה אישית, השלב הראשון הוא למדוד את המידות של האזור בו השער עתיד להיות מותקן. תצטרכו את גובה השער, את הרוחב שלו, את האורך וכן העומק עבור שלב זה של ההכנות להתקנה. 

בשלב הבא תצטרכו לשקול כמה רחב השער צריך להיפתח, אם אתם רוצים שהשער שלכם יהיה מצויד בסוג מסוים של מנעול וכו'. ובעוד שברוב המקרים ניתן להתקין את השער ללא היתרים מיוחדים, בכל מקרה מומלץ לבדוק ישירות מול העירייה אם אתם נדרשים להיתר מסוים כדי להתקין את השער. אם אינכם יודעים כיצד לטפל בבירוקרטיה הזאת, חברת התקנת שערים חשמליים תוכל לספק לכם כנראה סיוע מקיף. 

הזמינו טכנאי מקצועי להתקנת שער חשמלי מתקפל 

חשוב להזמין טכנאי להתקנת שערים אלו, מכיוון שטכנאי מקצועי יכול להתקין שערים חשמליים מתקפלים מהר יותר ועם פחות סיכון לנזק מאשר אנשים ללא ניסיון בתחום. טכנאים מוסמכים גם יכולים לעזור לכם להימנע מכל בעיה שצצה במהלך ההתקנה, מה שצפוי להתרחש כאשר ההתקנה לא מתבצעת בצורה נכונה.

חשוב לזכור כי התקנת שערים חשמליים מתקפלים אינה משימה קלה. תהליך זה דורש מיומנות ומומחיות על מנת לבצע את העבודה ביעילות, מכיוון שההתקנה כוללת לא רק קידוח חומרי פלדה או חומרי פח לאדמה. מעבר לכך, התקנת שערים אלו מצריכה גם עבודת חשמלאות מאוד מדויקת בנוגעת לחיווט של השער. 

תפקיד החשמלאי בהתקנת שער חשמלי מתקפל

תפקידו של חשמלאי בתהליך התקנת שער חשמלי מתקפל הוא לא רק להתקין את השער ולחווט את מרכיביו. מעבר לכך, התהליך כולל חיבור אספקת החשמל לתשתיות בצורה חוקית ובטוחה, התקנת החיישנים וחיווט לוח הבקרה ועוד. בנוסף, תהליך זה גם כרוך בבדיקות שונות עבור דרישות מתח וזרם.

מעבר למה שציינו עד כה, חשוב לדעת גם שחשמלאים גם מסייעים בהתקנת באמצעי זהירות שונים, כגון התקנת מפסק תקלות הנוגעות להארקה. ולבסוף, חשמלאי יהיה גם אחראי על התחזוקה והתיקון של ציוד חשמלי כגון שערים חשמליים מתקפלים. ולכן כל כך חשוב להיעזר בחברה בעלת מוניטין שמציעה לכם אחריות על העבודה שלה. 

טיפים להתאמת והתקנת שער חשמלי מתקפל 

ישנם מגוון סוגים שונים של שערים חשמליים לביתכם, כאשר לכל אחד יש את היתרונות הייחודיים שלו. בעוד כי שערים חשמליים מתקפלים הם סוג השער הפופולרי ביותר וניתן למצוא אותם ברוב הבתים, הם לעיתים אינם יפים מבחינה אסתטית כמו סוגים אחרים של שערים. 

אם הנושא של האסתטיקה חשוב לכם, יהיה כדאי לאתר מסגרייה שמייצרת שער חשמלי מתקפל בהתאמה אישית ובעיצוב אישי. אם אתם מעוניינים בהתקנת השער, אנו ממליצים לבצע כעת השוואת מחירים בין חברות התקנת שער חשמלי מתקפל. כך מאתרים את הטכנאים הנכונים במחיר הנכון. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: