שער חשמלי נגרר מחיר

שער חשמלי נגרר מחירשערים נגררים נמצאו בתור הפתרון הטוב ביותר לאזורים בהם נרצה לחסוך במקום. לעומת שערי נדנדה, שערים נגררים אינם עם הגבלה למקום הפעילות. במקרים רבים שערים נגררים יכללו מערכת היקפית הכוללת גידור ומאפייני אבטחה. יש העדפה גוברת להתקנת שער חשמלי נגרר בשל הרבגוניות שלו. כיום שערים נגררים פופולריים למגורים, מוסדות חינוך, חניונים, בסיסי צבא, אחסנה ואתרים רבים. טרם התקנת השער יש לשקול את המאפיינים של סוג השער.

 

שער חשמלי נגרר מחיר – איך זה עובד?

שערים נגררים נעים על שביל כניסה לתוך החלל, ישנה מסגרת קבועה לשער הנגרר שהוא בקו אחיד עם הפתח וארוך מהשער עצמו. השערים יושבים על גבי מסילה עמידה המורכבת לתוך הקרקע. השער מונע על ידי מנוע המחובר לגלג השיניים. בעת הפעלת השער לוח הפיקוד מקבל פקודה להניע את השער לחלקו הפנימי או לסגור אותו, המנוע מסובב את גלגל השיניים ובכך השער נסגר. בכל מקרה של הפסקת חשמל אמור להיות לכם מתג המשבית את המערכת החשמלית ובכך תוכלו להניע את השער באופן ידני. 

שער חשמלי נגרר מחיר – יתרונות

  1. שימוש יעיל בחלל – היתרון המרכזי והמאופיין ביותר עם שערים נגררים הוא החיסכון במקום והתאמה לאתרים בהם המקום מוגבל מעבר לשער. כמו כן, השימוש יעיל לא רק מבחינת רוחב, אלא גם אורך. שערים נגררים מתאימים לעיצובי שער גבוהים וכבדים בניגוד לשערי הרמה ולעיתים גם לשערי כנף. 
  2. הגנה מפני פולשים – שערי הזזה מספקים אבטחה חזקה בשל הקושי לפתוח אותם באופן ידני. מלבד להגנה מפני פולשים, שערים אלו נחשבים לעמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, המסילה עליה מוצב השער תורמת ליציבות בלתי מתפשרת.

מלבד ליתרונות אלו יש לקחת בחשבון גם ששער חשמלי נגרר דורש יותר תחזוקה. על מנת שהשער יעבוד בצורה מלאה, המסלול צריך להיות מתוחזק היטב. יש לנקות באופן עקבי פסולת הנמצאת באזור ועשויה להגיע אל המסילה עצמה. על מנת שהשער יעבוד כמו שצריך על המסלול להיות אחיד. הדוגמא הפופולרית ביותר לתחזוקה לקויה היא כאשר שורשים מגיעים למסילה ופוגעים בהתנהלות השוטפת. 

 

שער חשמלי נגרר מחיר – סוגים

קיימים שלושה סוגים עיקריים לשערי חשמל נגררים: שער נגרר סטנדרטי, שער נגרר טלסקופי ושער נגרר מרחף. 

  • שער חשמלי נגרר – שער חשמלי נגרר עובד בצורה זהה למה שציינו למעלה. השער עובד על מסילה עשוי מקשה אחת ונע אחורה וקדימה בהתאם לדרישה שלנו. סוג זה נחשב לפופולרי ביותר במיוחד עבר נכסים פרטיים ומסחריים.
  • שער נגרר טלסקופי – שערים אלו למעשה מורכבים משני שערים ולעיתים גם יותר. בעת פתיחה, השערים נערמים זה מול זה. היתרון של שערים אלו הוא הצריכה בשטח נמוך יותר, אך המחיר גבוה. שערים אלו מונעים על כבלים השולטים בפתיחה ובסגירה של המקטעים. לכל כנף שער יש מסילה עצמאית עבורו, סוג שער זה פחות נפוץ בארץ. 
  • שער נגרר מרחף – שערים אלו נועדו למי שאין לו צורך או רצון בהתקנת מסילה. מה שקורה בעת ההתקנה הוא העמדה ויציבה של השער באזור אחד עליו תולים את השער. לצורך התקנת שער מרחף נדרשת מעורבת מקצועית הכוללת איזון. בצד שאינו נגלה לעין כן נדרש להתקין גלגלים התומכים במשקל השער, או מצד שני כאשר ישנה מסגרת ניתן להתקין את הגלגלים בחלק העליון של המסגרת כדי למנוע מהשער לאבד יציבות. כאשר אין לכם בשטח קרקע אחידה ניתן לשקול להתקין שער מרחף. 

 

שער חשמלי נגרר מחיר – כמה זה עולה?

טווח המחירים אותו נציין אינו כולל מנוע, עיצוב והמחיר מתייחס למ"ר. טווח המחירים רחב גם בשל המחירים המשתנים בין מתקין למתקין, וכמו כן גם בהתאם לשטח ומורכבות ההתקנה.

 

שער חשמלי נגרר 850 – 1,450 ש"ח לא כולל מנוע
שער חשמלי נגרר טלסקופי 1,200 – 1,600 ש"ח לא כולל מנוע
שער חשמלי נגרר מרחף 1,100 – 1,700 ש"ח לא כולל מנוע

 

שיקולים נוספים בהתקנה

מלבד לכל הפרטים שציינו בנוגע לשערים נגררים, יש לקחת בחשבון שגם בחירת חומר הגלם ממנו עשוי השער הוא בעל השפעה ניכרת לעלות ההתקנה. היתרון בשערים נגררים הוא שניתן לבחור בכל חומרי הגלם הקיימים בשוק ואף לשלב ביניהם. אם ניקח לדוגמה שערי הרמה, לא נוכל לבחור בשערי הרמה עשויים ברזל מכיוון שזה לא בטיחותי ויקר. שערים נגררים מאופיינים בעיקר כשערים משולבים כאשר המסגרת עשויה ברזל יצוק ואילו השער עצמו עשוי אלומיניום או עץ. 

המחיר היקר ביותר יהיה מאופיין עם ברזל ובמקרים מסוימים עץ. אלומיניום נחשב לפופולרי ביותר בשל העלות הזולה והתחזוקה הנמוכה. האם יש השפעה לרמת הבטיחות בבחירת חומר הגלם? התשובה היא כן. ברזל נחשב לחומר הגלם האיכותי והבטיחותי ביותר ומיד לאחריו עץ. בתחתית רשימה חומר הגלם הבטיחותי ביותר מפני פולשים הוא אלומיניום ועדיין זה לא מונע מרבים לבחור בו. 

שער חשמלי נגרר מחיר – תוספות

מבעד לשער עצמו והמחיר למ"ר יש לשקול תוספות שונות כמו עיצובים בהתאמה אישית, צביעת השער ועוד. תוספות פופולריות לשערים חשמליים מכל הסוגים הם חיישני תנועה על מנת זיהוי של אובייקטים העומדים בדרכו של השער. חיישני התנועה מזהים מעבר של רכבים, בני אדם ואף אובייקטים שונים שנמצאים במסילה. חיישני זיהוי מתקדמים אף יכולים לזהות את לוחית הרישוי, זיהוי פנים וטביעת אצבע לצורך פתיחה אוטומטית של השער. ניתן להתקין גם אינטרקום ווידאו או אודיו באמצעותו תוכלו ליצור קשר עם כל אורח או עובר אורח שמבקש להיכנס לשטח שלכם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: