שערים חשמליים נגררים

שערים חשמליים נגרריםהתקנת שער חשמלי נגרר היא משימה לא קלה שממש לא יכולה להיעשות על ידי כל אחד. חשוב לדעת מה אתם עושים כדי למנוע סיבוכים ותקלות יקרות, ככה שההמלצה היא להסתייע בחברות בעלות מוניטין, ותק וניסיון בתחום התקנת שערים חשמליים נגררים. מה חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא.

שערים נגררים נקראים גם שערי הזזה, והם משמשים למגוון מטרות בסוגים שונים של בתים ועסקים. שערים אלו יכולים לשמש כמחסום להרתעה בבית או כדרך לשלוט בגישה לבית או לעסק, בעוד כי שערים חשמליים נגררים מותקנים על ידי קידוח חורים לתוך הקיר וחיבור השער עם ברגים, צירים וחומרים אחרים. חשוב לבחור שער שיתאים לצרכים ולמרחב שלכם, אבל עוד יותר חשוב לבחור במתקינים הנכונים לעבודה.

כמה דגשים לגבי שערים נגררים 

שערים חשמליים נגררים זמינים בסגנונות וחומרים שונים, מה שלעיתים מעט מקשה על מציאת שער שמתאים לבית או לעסק של הלקוח. ישנם סוגים רבים ושונים של שערים, כך שיכול להיות מסובך לדעת איזה מהם מתאים לצרכים שלכם. ואם אתם צריכים התקנת שער בבית או במשרד, במפעל וכולי, לכל אחד מתוואי השטח האלו תהיה השלכה על סוג השער שתצטרכו להתקין.

בראש ובראשונה, יש צורך לקבוע את גודל שביל הכניסה שלכם וכן את סוג האבטחה או הפיצ'רים שאתם צריכים. ברוב המקרים שערי הזזה חשמליים מורכבים משלושה חלקים עיקריים: המנוע, המסילה והבקר. המנוע הוא לרוב מנוע AC הפועל על חשמל, בעוד שהבקר הוא לרוב מתג ידני או אוטומטי הפועל עם המנוע החשמלי לפתיחה וסגירה של השער. כמו כן, ייתכנו גם שערים חשמליים נגררים אוטומטיים עם בקרים שעובדים באמצעות שלט רחוק, באמצעות מערכת של בית חכם ואמצעים מתקדמים אחרים (כמו פתיחת השער בעזרת אפליקציה ייעודית בנייד).

סוגי השערים הנגררים העיקריים 

בעוד כי חלק מהאנשים מעוניינים להתקין שער מסוג כנף נגרר, אחרים יעדיפו התקנת שער חשמלי נגרר רגיל. אלו בעלי הכנף הינם שערים שמיוצרים עם צירים אשר פועלים ממש בדומה לצירים של הדלתות בבית שלכם. בתוך כך, בסוג זה ישנם מספר צירים אשר מהווים את העוגן של השער. 

ניתן למצוא בשוק צירים רבים ושונים, לרבות "צירי ספר". צירים אלו הם סוג הצירי אשר מאפשרים תנועה של השער כלפי חוץ ופנים. צירי ספר נחשבים סוג הצירים הפשוטים ביותר, בעוד שבשוק ישנם גם צירים מורכבים יותר. למשל, צירים בעלי מסבים חזקים מאוד. מסבים אלו נחשבים האיכותיים ביותר, מכיוון שהם מאפשרים טווחי תנועה גדולים ורחבים יותר של השער. 

מעבר לסוג בעל הכנף, תוכלו גם לבחור שער חשמלי נגרר אשר מובנה בתוך מסילה ייעודית לגרירתו. שערים חשמליים נגררים מותקנים בתוך מסילה אשר אחראית על תזוזתם הצידה על ידי גלגלים חזקים, כאשר לאלו יש יתרונות משמעותיים. היתרון העיקרי הוא, חיסכון במקום. מכיוון שהשערים האלו נכנסים לתוך הקיר ומתקפלים הצידה, אתם חוסכים המון מקום בחנייה שלכם או הכניסה לביתכם.

למה להזמין טכנאי מקצועי להתקנת שער חשמלי

שערים חשמליים מותקנים כדי ליצור מחסום בין החלק החיצוני והפנימי של הנכס, והם נועדו למטרת אבטחה, ולכן חשוב להזמין טכנאי מקצועי להתקנה זו. לטכנאי יש את הידע והמומחיות בהתקנת שערים אלו, כדי שהביטחון שלכם יקבל מענה מקיף. אם הטכנאי מקצועי דיה, הוא ידע כיצד להתקין את שערי ההזזה החשמליים בצורה נכונה כך שזה יעבוד בצורה חלקה ללא בעיות בעתיד.

בסופו של דבר, התקנת שער שער חשמלי נגרר יכולה להיות תהליך מסובך, בלשון המעטה. צריך להתקין את השער על ידי טכנאי מקצועי בעל ניסיון בתחום, כי טכנאי ידאג שההתקנה תתבצע על פי המפרטים וההנחיות הנדרשים לכל שער ושער. זכרו, לכל שער יש ספסיפיקציה משלו והנחיות שונות, ככה שחשוב לבחור במתקין מקצועי שמכיר את כל סוגי השערים שיש בשוק. 

התפקיד של חשמלאי בהתקנת שער חשמלי נגרר

תפקידו של חשמלאי בהתקנת שער חשמלי הוא לחבר את השער למקור החשמל ולהתקין את חומרי הגלם השונים, אבל זהו רק חלק מתפקידו של החשמלאי המוסמך. מעבר לכך, חשמלאים צריכים להיות בעלי ידע בחיווט חשמלי ובקודי בטיחות חשמליים כדי לבצע את עבודתם כראוי ובצורה בטוחה. 

מדובר על שלבים רבים, והחשמלאי אחראי להתקנת השער ולוודא שהוא פועל כהלכה, כאשר בחלק מהמקרים החשמלאי יעבוד במקביל ובצמוד לאנשי מקצוע אחרים. למשל, מסגרים המבצעים עבודות מסגרות וגם מתקינים את השער בנכס הנתון. במקביל לאנשי המקצוע מהמסגרייה, החשמלאי יצטרך לחבר את השער לתשתיות החשמל.

טיפים למציאת טכנאי התקנת שער חשמלי

אם אתם צריכים להתקין שער נגרר חשמלי או שער לחניה מסוג אחר, תצטרכו למצוא טכנאי התקנת שערים חשמליים שלא רק עובד באזור המגורים שלכם, אלא עובד גם במחירים תחרותיים. ולא פחות חשוב, יהיה עליכם לבחור באיש מקצוע שמסוגל להציג רשימת לקוחות ממליצים, תיק עבודות, הצעות מחיר מסודרות וכולי.

ואולי הכי חשוב, אתם צריכים לוודא שהטכנאים מורשים ומבוטחים בחברת הביטוח, שכן הכול יכול לקרות במהלך התקנות של ציוד כבד מכל סוג. וכאשר מחפשים טכנאי התקנת שערים חשמליים בעל מוניטין, חשוב למצוא אחד שיש לו ניסיון בסוג השער שאתם מתקינים. המלצה מאיתנו, תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בין מתקינים של שערים חשמליים נגררים. 

כמה עולה התקנת שער חשמלי נגרר?

עלות שערים חשמליים נגררים ההתקנה תלויה בגודל ומורכבות השער, כמו גם בתוואי השטח שבו השער עתיד להיות מותקן. המחיר לשער הזזה חשמלי נע בין הטווחים של כמה אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, בהתאם לגודלו, מורכבותו, סוג החומרים מהם הוא מיוצר ועיצובו.

בממוצע, מחיר התקנת שער חשמלי נגרר עשוי לנוע בין 3,500 ₪ ל-15,000 ₪ ומעלה. בצעו כעת השוואת מחירים להתקנת שערים חשמליים נגררים, כדי לאתר את אנשי המקצוע הנכונים ובמחירים הנכונים לתקציב שלכם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: