שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר

שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיראם אתם מחפשים מידע על שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר, חשוב לדעת שישנן חברות רבות המספקות שירותי התקנה, תיקון ותחזוקה של שערים חשמליים. עם זאת, לא כל החברות מסוגלות לספק את אותו שירות ובאותה רמת מקצועיות. זו הסיבה שחשוב למצוא את החברה המתאימה לצרכים שלכם, המשיכו לקרוא.

שערים חשמליים הם דרך מצוינת לשמור על הבית שלכם או הרכב בטוח ומאובטח. הם גם מספקים תחושת שלווה מסוימת לאנשים החיים בה, מה שאנחנו קוראים לו “שקט נפשי”. עם זאת, שערים אלה יכולים להיות די יקרים להתקנה ולתחזוקה. החדשות הטובות הן שיש חברות שמציעות שירותים במחירים תחרותיים, לרבות התקנת כל סוגי השערים החשמליים. בין אם אתם מעוניינים להתקין, לתקן או לתחזק שער חשמלי בבית פרטי, הנה כמה דגשים לגבי שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר.

מחירי התקנות מחסומים ושערים חשמליים 

אנחנו מיד נגיע לדסקס על מה שקשור להתקנת שערים חשמליים, אבל לפני כן חשוב לציין שחברות שערים חשמליים מתקינות גם מחסומים מסוגים שונים. למשל, מחסום זרוע – אלקטרו-מכאני שמחיר התקנתו אמור לנוע בין 2,800 – 7,000 ₪ בממוצע. אם תרצו להתקין מחסום זרוע הידראולי, המחירים אמורים לנוע בין הטווחים הממוצעים של כ-3,500 – 6,500 ₪. 

עד אורך של 4-6 מטרים, התקנת מחסום זרוע מתקפל או עגול תעלה לכם כ-3,500 – 8,000 ₪. אם תרצו להתקין מחסום זרוע גדר או וילון, המחירים אמורים לנוע בין 4,500 – 6,000 ₪ בממוצע. ובעלויות ממוצעות של כ-800 – 1,800 ₪ למטר רבוע, תוכלו לבצע התקנת מחסום דוקרנים (מומלץ בכניסה ליישובים ולמבנים מסחריים, אך פחות לבתים פרטיים). ומה לגבי שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר? הנה המידע לפניכם. 

שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר

שערים חשמליים הם פריט חובה לביתכם הפרטי, כי הם מאפשרים לכם לשלוט מי יכול להיכנס ולצאת מהמקום בקלות יתרה. לא תצטרכו לצאת מביתכם כדי להפעיל את השער, בעוד שחלק מהשערים נפתחים ונסגרים באמצעות אפליקציה וכן התממשקות למערכות בתים חכמים. וכאשר רוצים לברר על  שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר, מתחילים עם הדגמים הבסיסיים מברזל, שמחיריהם יכולים לנוע בין 500 – 1,200 ₪ למטר רבוע. 

אם אתם רוצים לקחת את אותו שער ברזל בסיסי אבל לעצב אותו לפי הצרכים שלכם, המחירים יכולים לנוע בין 1,200 – 2,000 ₪ למ"ר. כנ"ל לגבי שער חשמלי אלומיניום בסיסי או מעוצב, המחירים ינועו בין 600 – 1,300 ₪ למ"ר או 1,200 – 2,400 ₪ למ"ר בהתאם. 

כמה עולה שער הרמה חשמלי לבית פרטי?

שער הרחה חשמלי לבית פרטי הוא פתרון לא רק יעיל, אלא גם דקורטיבי. מחירי שער הרמה חשמלי בסיסי מברזל יכולים לנוע בין 700 – 1,700 ₪ למטר רבוע, בעוד כי שערים מעוצבים מברזל בדרך כלל מתומחרים באופן דומה (כ-800 ₪ – 1,800 ₪ למ"ר). 

במקרים בהם מעוניינים בהתקנת שער הרמה חשמלי בסיסי מאלומיניום, המחירים הממוצעים יכולים לנוע בין 600 ₪ לבין 1,500 ₪ ומעלה למ"ר. אם תרצו את אותו שער אלומיניום בסיסי, אבל מעוצב לפי התאמה אישית, המחירים יכולים לנוע בין 1,500 – 3,600 ₪ למ"ר. 

קראו עוד: שערים חשמליים לחניה מחירים

כמה עולה התקנת שערי כניסה לבתים פרטיים?

שערי כניסה לבתים פרטיים, בדומה לשערים מסוגים אחרים, מיוצרים בדרך כלל מברזל, אלומיניום, פלדה ועוד חומרים שונים. כאשר מדובר על הדגמים הבסיסיים של אלו, המחירים הממוצעים ינועו בין 450 – 1,000 ₪ למ"ר של התקנת שער ברזל בסיסי. כאשר רוצים את אותו שער ברזל אבל מעוצב יותר או אפילו לפי התאמה אישית, המחירים יכולים לנוע בין 1,000 – 2,500 ₪ למ"ר. 

אם אתם מעוניינים להתקין את דגמי האלומיניום של שערי כניסה לבתים פרטיים, המחירים יהיו די דומים למחירי שערי הברזל. בעבור התקנת שער כניסה אלומיניום בסיסי תשלמו כ-600 – 1,100 ₪ למ"ר. זאת, בעוד כי התאמה אישית של שערי אלומיניום תעלה לכם כ-1,000 – 2,000 ₪ למ"ר. אם תבחרו דווקא את חומר העץ, אז דעו כי התקנת שערי כניסה מעץ יכולה לעלות כ-500 – 1,200 ₪ למ"ר. 

לאתר את חברת התקנת השערים החשמליים הכי טובה באזור 

לאחר שדיברנו על שערים חשמליים לבתים פרטיים מחיר, חשוב להבין כיצד לאתר את חברת התקנת השערים החשמליים הכי טובה באזור המגורים שלכם. חשוב לזכור כי ישנן חברות רבות המספקות שירותי התקנת שערים חשמליים, אבל לא כולן מספקות שירותים באותה איכות ורמת מקצועיות. לכן צריך לעשות את בדיקת הנאותות הרלוונטית בכל הנוגע למציאת החברה הטובה ביותר לעבודה. 

את הבדיקה הזאת עושים בד”כ בעזרת האינטרנט. אולי יותר במדויק, בעזרת פורטלים מקוונים כדוגמת טופ שערים, שמאפשר השוואת מחירים בין חברות שערים חשמליים לבתים פרטיים. בואו נבין מדוע צריך לערוך השוואת מחירים להתקנת שער חשמלי בבית פרטי, המשיכו לקרוא. 

כמה מילים על השוואת מחירים בין חברות שערים חשמליים

השוואת מחירים היא כנראה אחד החלקים הכי חיוניים בכל תהליך רכישת מוצר או אפילו שירות מסוים. ולכן פורטל טופ שערים שם לעצמו מטרה לעזור ללקוחות למצוא את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים שלהם. ואין ספק, שזה חשוב במיוחד בעולם המודרני של היום, שבו המחירים מאוד משתנים מחברה אחת לאחרת וקשה ללקוחות להשוות ביניהן.

בדומה לרכישה של כל מוצר אחר, יש לבצע השוואת מחירים גם עבור התקנת שער חשמלי בבית פרטי. תהליך קצרצר זה עוזר ללקוחות למצוא את החברה הטובה ביותר לפי אזור מגורים נתון וטווחים של אזורי פעילות. כדי לערוך את מחקר השוק שלכם, פורטל טופ שערים מזמין אתכם לפנות בדיוק 2-3 דקות מהזמן שלכם. מקבלים בתמורה 3 הצעות מחירים תחרותיות, משווים ביניהן ובוחרים בחברה הנכונה ביותר לצרכיכם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: