שער חשמלי דקורטיבי

שער חשמלי דקורטיביהשער החשמלי הדקורטיבי הוא פריט פופולרי המשמש בבתים ובעסקים והוא מהווה תוספת אטרקטיבית לבית, אבל הוא גם יעיל מבחינה בטיחותית. מעוניינים לאבטח את הרכוש שלכם ולהנות מערך מוסף בצורת עיצוב? המשיכו לקרוא.

חלק מהדברים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת שער חשמלי דקורטיבי הם סוג השער, גודל השער, רוחב וגובה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את סוג החומר המשמש לייצור השער – עץ, פלדה, או אלומיניום, פח ועוד. בתוך כך, שער חשמלי דקורטיבי עשוי להיות מיוצר משילוב של חומרים אלו וחומרים אחרים. אם השערים הסטנדרטיים יכולים להיות מיוצרים מאלומיניום בלבד, פח בלבד או ברזל ותו לא, אז שערים חשמליים דקורטיביים יכולים להיות מיוצרים מחומר גלם X בשילוב עם גימור מחומר גלם Y. 

דוגמאות לשער חשמלי דקורטיבי 

בין אם תבחרו בחומרי גלם מסוג כזה או אחר, שערים חשמליים דקורטיביים הם דרך טובה להוסיף איזשהו טאץ’ מיוחד ודקורטיבי לבית שלכם. השערים האלו גם מאפשרים לכם לאבטח את רכושכם ולשמור על בטיחות המשפחה, מכיוון שניתן גם לבחור בחומרי גלם עמידים מאוד. במקרים של צרכים מיוחדים, אפשר אפילו לייצר שערים דקורטיביים מחומרים מחוסנים.

שער חשמלי דקורטיבי עשוי בדרך כלל מאלומיניום ועץ, אם כי ניתן לבחור לשלב את חומר העץ עם חומרים אחרים, כשם שניתן לשלב אלומיניום עם פלדה, פח, ברזל ועוד. יש לשערים אלו מסגרת דקה או עבה יותר העשויה מאלומיניום או חומרים אחרים, בד”כ מתכת קלת משקל. בעוד כי מוצמדים לוחות העץ או כל חומר אחר למסגרת, גימור ולוחות אלו מעניקים לשער מראה דקורטיבי. כפי שציינו, אתם יכולים לשלב כל מיני סוגים של חומרים, ככה שזוהי רק דוגמה.

תפקיד המסגרייה בייצור ועיצוב שערים חשמליים 

שער חשמלי דקורטיבי הוא סוג של עבודת מתכת המיוצרת על ידי מסגריות, נגריות ואנשי מקצוע נוספים כמו למשל אנשי פרזול. תפקידה של מסגרייה בייצור ועיצוב שערים חשמליים דקורטיביים הוא לספק את עבודת המתכת ובתוך כך גם את השלד, וזה כולל את המסגרת, הפנל והחומרים השונים שמרכיבים את השער.

אנשי מקצוע שעובדים בתחום עבודות המסגרות יוודאו שעבודת המתכת נעשית כהלכה, כמו למשל לוודא שאין בה שקעים או שריטות, כדי להבטיח שהיא בטוחה לשימוש וכן דקורטיבית כבקשת הלקוחות. בצמוד לאנשי עבודות המסגרות, ייתכן שתצטרכו גם סיוע מאת נגרים, במיוחד אם תבקשו להתקין שער חשמלי דקורטיבי המשלב עץ בתוכו. 

כמה טיפים כיצד לעצב שער דקורטיבי חשמלי 

חשוב להבין, שישנם סוגים וסגנונות רבים ושונים של שערים, ולכן חשוב שתדעו איזה סוג יתאים ביותר עבור הבית או העסק שלכם. אבל מעבר לכך, דעו כי כל שער חשמלי ניתן לאבזור בצורה שונה וכך גם רלוונטי לגבי הדקורציה או העיצוב שלו. במילים אחרות, כשזה מגיע לעיצוב שער חשמלי דקורטיבי, יש דברים מסוימים שצריך לזכור. לדוגמה, ייתכן שתרצו לשקול להוסיף נורות ותאורה מסוגים שונים לשער שלכם, שיהיה ניתן לשלוט בה על ידי אפליקציית הטלפון החכם שלכם, ע”י מערכת של בית חכם, ע”י תפעול ידני וכו’.

כמו כן, עליכם להחליט היכן יותקן השער בביתכם ובהתאם לכך לקבוע את סוג העיצוב שלו. האם הוא יהיה מותקן ליד דלת הכניסה או בצד הבית? האם השער יהיה מחובר לקיר או יעמוד בתור יחידה נפרדת? אלו גורמים שישליכו על האופן בו השער יהיה מעוצב. אם למשל יהיה מותקן בצמוד לדלת הכניסה של המבנה, יהיה כדאי להתאימו לעיצוב הדלת שלכם.

בחירת חברת השערים הנכונה לכם 

ישנן לא מעט חברות התקנת שערים חשמליים דקורטיביים שם בחוץ, ולכן ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא בחינת וסקירת תיק העבודות של החברה. באופן כללי, אתם רוצים חברה שתוכל לספק את השירותים שהנכס שלכם צריך מבלי להתפשר על איכות או אסתטיקה ולא על אבטחת הנכס שלכם או החניה. וסקירת תיק העבודות של החברה היא הדרך לוודא את הפרמטרים האלו. 

אם חברת התקנת השערים לא מסוגלת להציג בפניכם תיק עבודות עדכני, ההמלצה תהיה לבדוק חברה נוספת. שימו לב, יש חברות שמתמחות בהתקנות של שערים דקורטיביים מעץ בלבד, אחרות מתמחות בהתקנת שערי אלומיניום, פח ועוד. כמו כן, המלצה נוספת תהיה בחירת חברת שערים חשמליים באמצעות פורטל טופ שערים, נדבר גם על זה.

שערים דקורטיביים חשמלים בפורטל טופ שערים 

פורטל טופ שערים מאפשר לכם להשוות בין חברות שונות ולמצוא את האחת המתאימה לכם ביותר, אבל לא רק. מעבר לכך, הפורטל מאפשר לכם לערוך סוג של מחקר שוק על חברות שונות. זאת, כדי שלא תבזבזו זמן על חברה שלא עונה על הצרכים או הציפיות שלכם. 

תהליך זה מתבצע בעזרת טופ שערים בדרך הבאה:
1) אתם מחליטים איזה סוג שער אתם רוצים או מחליטים שצריכים ייעוץ בנוגע לסוג השער הנדרש.
2) אתם משאירים פנייה בפורטל טופ שערים ומציינים את עיר המגורים (או האזור בו יותקן השער).
3) אתם מקבלים 2-3 הצעות מחברות התקנת שערים חשמליים דקורטיביים מובילות באזור שלכם.
4) אתם עורכים השוואת מחירים בין חברות שערים חשמליים.
5) אתם נותנים לאנשי המקצוע לעשות את העבודה שלהם בתקציב שאתם הגדרתם מראש לפורטל. 

כמה עולה התקנת שערים חשמליים דקורטיביים?

בעלויות ממוצעות של כ-450 ₪ – 1,000 ₪ למטר רבוע, תוכלו להתקין שער כניסה בסיסי עשוי חומר כמו ברזל או אפילו אלומיניום. באופן טבעי, ככל שחומרי הגלם ישתנו וכן ההתאמה של השער תשתנה לטובת צרכי הלקוח, ככה המחיר יהיה גבוה יותר. 

צריכים ייעוץ בנוגע להתקנת שער חשמלי דקורטיבי? בחרתם כבר שער ומעוניינים לאתר טכנאים מומלצים להתקנת שערים חשמליים? כך או כך, פורטל טופ שערים מזמין אתכם להתנהל נכון צרכנית, בצעו כעת השוואת מחירים להתקנת שער חשמלי דקורטיבי, 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: