שער חשמלי גלילה

שער חשמלי גלילהשערי גלילה חשמליים הם דרך יעילה להגן על הרכוש שלכם וכדאי לשקול להשקיע באחד כזה, אבל עוד יותר כדאי לבחור נכון את החברה שתתקין בעבורכם את שער הגלילה החשמלי. שער חשמלי גלילה מגיע במגוון סוגים, חומרים ואפילו ניתן להתאמה אישית. מה חשוב לדעת על אלו? המשיכו לקרוא.

שער גלילה חשמלי הוא מכשיר הנפתח בגלגול על מסילה, כאשר ניתן להפעיל אותו בשלט רחוק או ביד ואפילו על ידי אפליקציה המותקנת בנייד שלכם. עם זאת, בימינו יש כבר בתים חכמים שמסוגלים להתממשק בצורה מושלמת עם שער חשמלי גלילה. ככה או ככה, שער הגלילה החשמלי מהווה פתרון יעיל, דקורטיבי ובמחיר אטרקטיבי. אם ככה, נדבר על מחירי התקנת שער חשמלי גלילה, אבל הנה מידע מקדים לפני.

מידע מקדים על התקנת שער חשמלי גלילה 

כאמור, שער גלילה חשמלי הוא שער המופעל על ידי מנוע חשמלי ומשתמש בגלגל גלילה או מסילה לפתיחה וסגירה. לשער גלילה חשמלי טיפוסי רוחב פתיחה מרבי של כ-2 מטרים עם גובה כללי של 1.6 מטרים, כאשר שערי גלילה חשמליים משמשים בדרך כלל במבני מגורים או בתים פרטיים, חנויות, מוסכים, סדנאות עבודה ועוד. במבנים אלו ניתן להתקין שער חשמלי גלילה בצד החיצוני או הפנימי של הנכס למטרות בטיחות.

שערי גלילה חשמליים זולים יותר מסוגי שערים אחרים, אבל יש להם גם תוחלת חיים ארוכה יותר ודורשים פחות תחזוקה בד”כ. במילים אחרות, שערים מסוגים אלו כוללים יתרונות חשובים שמשפיעים על התחזוקה של השער בטווח הארוך. מכיוון ששערי גלילה חשמליים פחות מורכבים מסוגי שערים אחרים, התחזוקה שלהם זולה יותר והם נחשבים מוצרים די אמינים.

שלבים להתקנת שער גלילה חשמלי 

בשלב הראשון, יש לוודא שיש לכם מספיק מקום במוסך או בחניה כדי להתקין את סוג השער שתרצו להתקין. יש למדוד את השטח שבו רוצים להתקין את השער כדי לוודא שהוא יתאים ללא בעיות, ואם אתם מתקשים בלקיחת מידות מדויקות, הסתייעו בחברה חיצונית. ישנם לא מעט מתיקנים מקצועיים שמאפשרים ייעוץ חינמי, נצלו זאת.

חשוב לזכור כי התקנת שער חשמלי גלילה מצריכה גם התקנת חיווט חשמלי בין המנוע והסוללה של שער הגלילה החשמלי. ולכן מומלץ לבחור חברת שערים חשמליים שמציעה שירות הניתן על ידי טכנאים שהינם גם חשמלאים מורשים. ואם אתם מעוניינים לסנכרן בין שער גלילה חשמלי לבין מערכת בית חכם, מומלץ לאתר טכנאים שמכירים היטב את סוגי המערכות האלו. 

במה תלוי מחיר התקנת שער חשמלי גלילה 

עלות התקנת שער גלילה חשמלי תהיה תלויה בגודל, בגובה ובסוג השער שאתם צריכים. כמו כן, המחיר תלוי גם במיקום שלכם, שכן ישנן קרקעות אשר מצריכות התקנת שערים ייחודיים וייעודיים. למשל, קרקעות לא מפולסות או לא סלולות עשויות להצריך התקנת שערים קונזוליים (שערים “מרחפים” באוויר).

באופן כללי, שערי גלילה חשמליים תמיד יהיו יקרים יותר מאשר שערי גלילה ידניים, כי הם דורשים מנוע הדורש חיבור לתשתיות החשמל והתקנה לתוך קירות בטון בעוביים שונים. וכאשר בוחרים את סוג השער שאתם מעוניינים להתקין, זכרו כי המחירים נקבעים לפי מטרים רבועים (בנוסף לפרמטרים שציינו לעיל).

כמה עולה התקנת שער גלילה חשמלי?

ישנם סוגים שונים של שערי גלילה חשמליים, כאשר מחיר התקנת שער חשמלי גלילה יכול לנוע בין 600 ₪ ל-1,500 ₪ למטר רבוע. מחיר זה מתייחס להתקנת דלת גלילה סטנדרטית עשויה מאלומיניום, והוא אינו כולל מנוע או ציוד נלווה מכל סוג. 

אם אתם מעוניינים בהתקנת שער גלילה עשוי פח, המחירים יכולים לנוע בין 400 – 1,000 ₪ למ"ר. בדומה לדלתות הגלילה הסטנדרטיות, גם שערי גלילה עשויי פח אלו אינם כוללים את המנוע ואת האביזרים הנלווים. מעוניינים להתאים אישית את שער הגלילה שלכם? אם כך, דעו כי התוספת תעמוד על כ-150 – 250 ₪ למ"ר בעבור צביעת דלת מוסך אלומיניום. 

מהן התקלות האופייניות בשערי גלילה חשמליים?

שער גלילה חשמלי בד”כ מיוצר עם מנוע חשמלי והנעת שרשרת או הנעת מסילה, מה שהופך את השער הזה למוצר מאוד פשוט מבחינה מכאנית ואמין. עם זאת, תקלות בשערי הגלילה החשמליים נפוצות בכל סוגי השערים, כולל שער חשמלי גלילה. התקלות הנפוצות ביותר כוללות מגוון מצבים, כגון מצב סגירה לא מדויק, מצב פתיחה שנתקע באמצע התהליך, מנועים שנהרסים, מסילות שמתעקמות ועוד.

בעוד שישנם תיקונים פשוטים כמו יישור מסילות שער גלילה חשמלי, ישנם גם תיקונים מורכבים יותר כמו החלפת מנוע של שער חשמלי גלילה. ורגע לפני שרצים להחליף מנוע (מה שיעלה לכם כ-1,700 – 3,500 ש”ח בממוצע), חשוב לוודא שאכן המנוע הוא הרכיב שתקול במערכת. אם המנוע של השער אינו מחובר כראוי למקור החשמל, סביר שהשער לא יפעל כראוי.

לכן, לפני שאתם מזמינים טכנאי תיקון שערי גלילה חשמליים, חשוב לוודא שאותו טכנאי אמין ובעל מוניטין חזק בתחום. אם "תיפלו" על מישהו לא אמין, הוא כנראה יספר לכם כל מיני סיפורים ויגרום לכם להאמין שהתקלה הרבה יותר רחבה מאשר מה שבאמת תקול במערכת שלכם. 

טיפים להוזלת עלויות תיקון והתקנת שערים חשמליים 

אמנם שערים חשמליים יכולים להיות יקרים להתקנה, תחזוקה או תיקון, אך יש דרכים להוזיל את העלויות. אחת הדרכים היא שימוש בפורטל טופ שערים, שמאפשר השוואת מחירים בין טכנאים להתקנת שערי גלילה חשמליים.

פורטל טופ שערים יכול לעזור לכם לחסוך כסף וזמן במציאת טכנאי שער חשמלי גלילה, וזאת בזכות מנוע חיפוש מתקדם אשר מאתר חברות שערים חשמליים לפי אזורי פעילות ברחבי הארץ. בצעו כעת השוואת מחירים בין חברות התקנת שערים חשמליים גלילה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: