שער חשמלי תקלות

שער חשמלי תקלותאם גוללתם בגוגל מונח כמו שער חשמלי תקלות, אתם מתמודדים עם אחת מ-3 הסיטואציות הבאות: 1) אתם צריכים תיקון שער חשמלי. 2) אתם צריכים התקנת שער חשמלי. 3) תצטרכו תחזוקת שערים חשמליים. ככה או ככה, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על שערים חשמליים תקלות, המשיכו לקרוא. 

אמנם שערים חשמליים נחשבים מוצרים מאוד אמינים ולא מאוד מורכבים, אבל גם שערים אלו חשופים לתקלות שונות שמתרחשות עקב גורם הזמן והבלאי או בעקבות ונדליזם, קלקולים מכאניים, חשמליים ועוד. כך או כך, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל המידע הרלוונטי במקרה של קלקול שער חשמלי תקלות שונות ומחירי תיקונים. נתחיל עם מה שמתבקש ביותר, סוגי התקלות האופייניות בשערים חשמליים.

מה יכול לגרום לתקלות בשערים חשמליים?

אם ברוב המקרים תקלות בשערים חשמליים נגרמות כתוצאה מנזקים סביבתיים (כמו פגעי מזג האוויר), במקרים אחרים הטכנאים מתמודדים עם ונדליזם אשר נגרם לשערים. ככה או ככה, לכל חלק שנהרס או נפגם בשער יש מחיר לתיקונו, מה שחשוב לברר לפני שאתם מזמינים טכנאי. 

כדי להקל עליכם עד כמה שניתן, ריכזנו עבורכם את סוגי התקלות שהכי אופייניות לשערים חשמליים, כמו גם את המחירים לתיקונים של תקלות אלו. באופן מאוד כללי, מחירי תיקוני התקלות יכולים לנוע בין 300 ₪ לבין 3,000 ₪ ומעלה. 

אילו סוגי תקלות אופייניות בשערים חשמליים? 

כאשר מדובר על שער חשמלי תקלות, התקלות הנפוצות ביותר בשערים חשמליים הן עומסי חשמל וכן נחשולים בתשתיות החשמל. עומס יתר מתרחש כאשר השער מופעל על ידי כמות מופרזת של זרם, שהוא לא יכול להתמודד אתו. במקרים אחרים, עומס יתר מתרחש כאשר הזרם נמוך מדי כדי שהשער יפעל כראוי (לרוב עקב מכשירים חשמליים אחרים שגוזלים אנרגיית חשמל בצורה לא תקינה). 

מחסור בחשמל מתרחש כאשר אין מספיק זרם כדי שהמנוע של השער יפעל כראוי, ומצב זה מאופיין באותם סממנים של עומס בחשמל. כך או כך, ייתכן שהשער לא ייפתח ולא ייסגר, אלא יישאר במצב נעול. לחילופין, ייתכן שהשער יתחיל בתהליך פתיחתו, אבל ייתקע באמצע הדרך. כמו כן, חיווט לקוי, מתגים פגומים והתקנה באיכות ירודה – כולם גורמים שיכולים להוביל לקלקול השער. 

מחירי תיקון שערים חשמליים

עלות תיקון שער חשמלי נקבעת לפי מידת המורכבות שהשער מצריך, כאשר העלות יכולה גם להשתנות בהתאם למספר גורמים אחרים. לדוגמה, תוואי השטח שבהם השערים מותקנים. אם מדובר על שער חשמלי שממוקם במקום מאוד מרוחק (כמו שערים של חלקות חקלאיות) ממבנים ותשתיות חשמל, ייתכן שהתיקון יהיה יקר יותר.

ברוב המקרים, ככל שהתיקונים מורכבים יותר, המחיר גבוה יותר. אם למשל תצטרכו החלפה או תיקון של עין אלקטרונית לשער חשמלי, המחיר עשוי לנוע בממוצע בין 400 – 1,100 ₪. אם תצטרכו החלפת עין אלחוטית לשער חשמלי, המחירים יהיו זהים וינועו בין 500 – 1,100 ₪. מה עוד חשוב לדעת על שער חשמלי תקלות? בואו נדבר על סוגי התיקונים ומחיריהם. 

סוגי תיקונים לשערים חשמליים ומחירים 

שער חשמלי תקלות נעות בין קלקולים קלים לבין תיקונים יקרים יותר. למשל, אם תצטרכו החלפת מנורה לשער חשמלי, עלות התיקון אמורה לנוע בין 150 – 350 ₪. במקרים בהם יש צורך בהחלפת כרטיס פיקוד חד פאזי, עלות התיקון אמורה לנוע בין 800 – 2,000 ₪ בממוצע. אם יש צורך לבצע החלפת כרטיס פיקוד תלת פאזי, עלות התיקון עשויה להגיע גם לכ-3,500 ₪. 

כמו כן, ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע התקנת מודם סלולארי לפתיחת שער חשמלי, מה שעשוי לעלות בין 1,200 ₪ ל-2,800 ₪ בממוצע. במקרה של שכפול שלט לשער חשמלי, יש לצפות לשלם סכום של כ-100 ₪ – 250 ₪ בממוצע. 

למה חשוב לאתר טכנאי מקצועי לתיקון שערים חשמליים?

ישנן סיבות רבות לכך שחשוב להזמין טכנאי מקצועי לתיקון שערים חשמליים. הסיבה החשובה ביותר היא שיהיו לטכנאים האלו את הכלים, הציוד והידע הדרושים לתיקון השער שלכם בצורה בטוחה. הם גם יידעו כיצד לטפל בכל סוג של בעיה שעלולה להתעורר בעת תיקון השער שלכם, שכן לעיתים התקלות מתבהרות ומתפתחות רק תוך כדי בחינת הרכיבים השונים. למשל, אמנם טכנאי עשוי לבדוק את המערכת בחשד לקצרים חשמליים, אבל הוא עשוי לגלות בעיות בחיישנים במקום זאת, בעיות במתגים השונים ועוד. 

לא פעם, מהות התקלה מתבהרת רק לאחר שהטכנאי מתחיל את הבדיקות השונות שלו. ולכן חשוב להזמין טכנאי מקצועי, כי אבחון התקלה לעיתים מתבצע תוך כדי העבודה על השער. במקרים אחרים יהיה ניתן לאבחן את התקלה מראש, כמו למשל במקרים של ונדליזם או נזקים ברורים אחרים שנראים לעין. ואם כבר דיברנו על שער חשמלי תקלות, חשוב גם להבין כיצד להוזיל את עלויות התיקון. 

כיצד להוזיל עלויות תיקון שערים חשמליים? 

הרבה אנשים לא מודעים לכך שקיימים פורטלים מקוונים שיכולים לעזור להם להשוות את העלויות של שער חשמלי תקלות ומחירים שונים. לדוגמה, פורטל טופ שערים אשר מספק רשימה של ספקים בעלי התעריפים הנמוכים ביותר לפי אזורי מגורים, וכן רשימת חברות בעלות הביקורות והדירוגים הגבוהים ביותר ברשת. 

אתר טופ שערים מאפשר ללקוחות לדעת כמה הם צריכים לצפות לשלם עבור שירותי טכנאי תיקון שערים חשמליים, בעוד כי ההמלצה היא גם לערוך השוואת מחירים לתיקון שער חשמלי. השוואת מחירים בין טכנאי שערים חשמליים יכולה לחסוך לא מעט כסף, ככה שזה צעד שחשוב לנקוט בו. אתר טופ שערים נועד לעזור ללקוחות למצוא טכנאי תיקון שערים חשמליים אמינים מבלי לעבור סבבים אינסופיים של שיחות טלפון, מיילים והודעות טקסט על מנת לקבל הערכות מספקים שונים. בתוך כך, המציאה של טכנאים אלו היא יעילה יותר דרך האתר, מהירה ואטרקטיבית במחיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אלכס מורוזוב
אלכס מורוזוב

בעל חברה לשעריים חשמליים, הכנה תשתית עבור שערים חשמלים לבתים. אנו בטופ שערים נעשה הכל שתהיו מאושרים מאיכות השירות. בנוסף, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: